Bilgi işlem

Teknik Hizmetler      

Altyapıların gereksinim ve müşterilerimizimin ihtiyaclarına göre modellenen teknik hizmetler, IT sistemleri ve altyapılarının kesintisiz

çalışma ve şirket verimliliğine maksimum katkısını hedeflemektedir.

Bu hizmetler telefon, uzak erişim yöntemiyle, müşteri yerinde probleme müdahale, koruyucu ve önleyici bakım alternatfilerinden

uygun olanlar seçilerek yada tümü sağlanarak sözleşmeli olarak sunulmaktadır.

HELPDESK OPERASYONU KURULUM
HelpDesk fonksiyonu, müşterinin ofisinde veya uzak ofislerinde bulunan çalışanlarına günlük operasyonel  IT sorunlarına destek vermektedir. >> DEVAM

Günlük operasyonel helpdesk hizmetinin yanısıra, müşterilerimizin IT sistemlerinde planlı  (çoğunlukla da kısıtlı ) zamanlarda  IT altyapılarındaki bileşenlerin kurulumu, >> DEVAM

TEST MERKEZİ OUTSOURCE
Proje süreçlerimiz  analiz, tasarım, planlama, test-pilot, ekip oluşturma,  uygulama ve takip adımlarından oluşmaktadır.  Bu metodolojide TEST-PILOT adımları assista´da  çok önemsenmektedir. >> DEVAM
Müşterilerimize için en uygun proje çalışma ve destek hizmeti modeli oluşturulmaktadır. Bunun sağlanması ancak insan kaynağının etkin ve efektif kullanımı ile sağlanabilir
.>> DEVAM