Bilgi işlem

Helpdesk Operasyonu      

HelpDesk fonksiyonu, müşterinin ofisinde veya uzak ofislerinde bulunan çalışanlarına günlük operasyonel  IT sorunlarına destek vermektedir.  Lokal ve remote kullanıcılar tarafından bildirilen çağrıların karşılanması, heldesk sistemine kaydının açılması ve ilgili birimlere aktarılmasıyla başlamaktadır. Çağrıların değerlendirilmesi, sonkullanıcıyla kontak kurularak problem çözümü ve çözümün uygulanması aşamalarının ardından, detay kayıt ve raporlama adımlarıyla tamamlanmaktadır.   

Helpdesk hizmeti kapsamında, müşterilerimizin IT envanterinin güncel halde tutulması ve gelişen teknoloji ve uygulanması hedeflenen projeler için uygunluk ve uyumluluk değerlendirme çalışmaları yapılamakta, bu raporlar müşterilerimize sunulmaktadır.

Data ve Telekom altyapılarının monitor edilerek gerekli ilk bilgilendirme ve çalışmaların yapılması da destek ve bakım hizmetlerimiz kapsamındadır.